W 2012r. polski rynek ubezpieczycieli poszerzy się o francuskiego ubezpieczyciela Groupama. Towarzystwo będzie prowadzić swoją działalność w Polsce pod nazwą Proama – poinformował portal Money.pl.
Różnica w nazwie jest elementem strategii firmy, która postępuje w ten sposób jeżeli nie sprzedaje pełnej oferty ubezpieczeniowej. Początek działalności Towarzystwa będzie opierać się na sprzedaży polis komunikacyjnych a z czasem będzie rozszerzana oferta. Ubezpieczenia Proama będzie można nabyć osobiście w sieci agencyjnej, w systemie direct oraz w ramach bancassurance.
Groupama oczekuje, że jej działalność nad Wisłą będzie rentowna w perspektywie 7-8 lat. Szefowie firmy przyznają, że do wejścia na nasz rynek skłoniła ich stabilność polskiej gospodarki.
Roczne obroty obecnej na 15 rynkach (wliczając w to Polskę) Groupamy wynoszą okło 18 mld euro.
źródło: Money.pl